Locatie

Leerlingen op onze school volgen onderwijs in Lichtenvoorde. Leerlingen vinden op onze school een veilige basis voor hun ontwikkeling.

Het Gele Park

De Hamalandschool zit in het gebouw van Het Gele Park, dat bestaat uit vier vleugels en vier grotere units. De units delen we in op leeftijd. Speciaal onderwijs, speciaal basisonderwijs en basisonderwijs zitten samen in één unit. Leerlingen ontmoeten elkaar buiten op de speelplaats en tijdens speciale activiteiten.

Open en geborgen

Ons gebouw is open en transparant met veel licht en ramen. We beschikken over een aantal bijzondere ruimtes zoals de leerkeuken, werkplaats, snoezelruimte, therapieruimte, speelzaal en gymzaal. Leerlingen hebben een vast klaslokaal als thuisbasis. Bij elk lokaal zit aansluitend een kleine klas. Zo voelen leerlingen zich veilig en geborgen.