Vakanties, studiedagen en lestijden

Rooster

De eerste schooldag van schooljaar 2023-2024 is maandag 21 augustus 2023 september. Onze leerlingen moeten minimaal 975 onderwijsuren per jaar volgen. Daar houden we ons aan. Onze roosters en de jaarplanning zijn hierop gebaseerd.

Schooltijden

Onze schooltijden zijn van 8.40 tot 14.10 uur. Leerlingen kunnen vanaf 8.25 uur in de klas terecht. Medewerkers van de groep zijn dan aanwezig. Wij houden altijd toezicht totdat alle leerlingen naar huis zijn.

Pauzes

’s Morgens houden we een pauze van 15 minuten. Het pauzetijdstip kan per groep verschillen. Tussen de middag is er een half uur pauze om te lunchen en even te ontspannen.

Activiteiten en vieringen

Aan feestelijkheden als kerst, Sinterklaas en Pasen besteden we op een passende wijze aandacht. Ook organiseren we tijdens het schooljaar andere bijzondere dagen, zoals sport- of speldagen. We informeren je hier op tijd over.

Vrij vragen

Je kind krijgt vrij op bijzondere dagen zoals een huwelijk of begrafenis. Je kunt de vrije dag aanvragen bij de directeur. Het formulier daarvoor ligt bij de administratie van school.

Vakanties 2023-2024

dinsdag 20 februari
maandag 25 maart
vrijdag 21 juni

De leerlingen zijn tijdens de studiedagen de hele dag vrij.